A HDS-t nagyon hasznos programnak tartom. Azt szeretném tudni, hogy amikor belefut egy hibába, legutóbb egy új HDD-n futtattam a rövid öntesztet, akkor a hibajelzés mellé hasznos lenne egy rövid magyarázat, vagy a súgóban fel lehetne sorolni az egyes hibakijelzések jelentését. Pl. jelen esetben a rövid önteszt (új hdd-nél) 30 sec. után 79-es (vagy x79) hibával véget ért. Nem emlékszem pontosan mert már garanciába visszavittem a HDD-t.
Üdvözlettel: Gábor
Hibakódok jelentése
- hdsentinel
- Site Admin
- Posts: 3113
- Joined: 2008.07.27. 17:00
- Location: Hungary
- Contact:
Re: Hibakódok jelentése
Kedves Gábor !
Köszönöm a megtisztelő szavakat !
Igazából nem értem, ugyanis a program természetesen megjeleníti a magyarázatot, hogy mi történik éppen:
- a teszt fut
- a teszt elkészült
- vagy a teszt megszakadt és hibát talált
illetve, hogy mi történt a teszt során, valamint milyen hiba történt:
- Vezérlő által megszakítva
- Vezérlő által hardver/szoftver reset miatt megszakítva
- Végzetes/ismeretlen hiba történt a teszt során
- Sikertelen ismeretlen egység okozta hiba miatt
- Sikertelen elektronikai egység hibája miatt
- Sikertelen szervó/fejmozgató egység hibája miatt
- Sikertelen olvasó egység hibája miatt
- Sikertelen és tárolási/mozgatási sérülés valószínű
pontosan azért, hogy egyből értelmezhető legyen az eredmény.
Hacsak nem valami nagyon furcsa eszközről beszélünk, amely nem megfelelően adott magáról állapot-adatokat. Új HDD / SSD esetén elég szokatlan, hogy az önteszt hibát jelezzen, jó lett volna ha a Riport menü -> Teszt riport küldése a fejlesztőnek opciót használja, akkor az adott típus, firmware működése ellenőrizhető, megvizsgálható konkrétan.
Köszönöm a megtisztelő szavakat !
Igazából nem értem, ugyanis a program természetesen megjeleníti a magyarázatot, hogy mi történik éppen:
- a teszt fut
- a teszt elkészült
- vagy a teszt megszakadt és hibát talált
illetve, hogy mi történt a teszt során, valamint milyen hiba történt:
- Vezérlő által megszakítva
- Vezérlő által hardver/szoftver reset miatt megszakítva
- Végzetes/ismeretlen hiba történt a teszt során
- Sikertelen ismeretlen egység okozta hiba miatt
- Sikertelen elektronikai egység hibája miatt
- Sikertelen szervó/fejmozgató egység hibája miatt
- Sikertelen olvasó egység hibája miatt
- Sikertelen és tárolási/mozgatási sérülés valószínű
pontosan azért, hogy egyből értelmezhető legyen az eredmény.
Hacsak nem valami nagyon furcsa eszközről beszélünk, amely nem megfelelően adott magáról állapot-adatokat. Új HDD / SSD esetén elég szokatlan, hogy az önteszt hibát jelezzen, jó lett volna ha a Riport menü -> Teszt riport küldése a fejlesztőnek opciót használja, akkor az adott típus, firmware működése ellenőrizhető, megvizsgálható konkrétan.